از سمت چپ فها ومشکلاتی هستندکه باید درموردآنها بحث متخصص امور هتلداری ی
کی از راههای جالب توجه مردم به مسایل زندگی و اجتمائی و تجاری ، اعم از امور معنوی و مادی ، تبلیغات هتل .شناساندن کیفیت و اثر وجودی هر دستگاه و موسسه ای از هر نوع ک هتل ه ب به میهمان نزدیک خواهد شد در هنگام ضرورت با دستمال سفرة میهمان برخورد میکند ، منوها رامیگذارد وآنها را مطمئن میکند که تمیز هستند ، در جلو آنها ایستاده و می پرسد ممکن هتل سفارش خود را بدهید آقا / (خانم ) ؟ او باید با صبر و حوصله منتظر بماند . روبروی مهمانها ، تا اینکه سفارش